Tilbage til forsiden
Find din tandlæge Tænder og sundhed Spørgsmål og debat Vejledninger og services Alle de andre ting
Nødhjælp
Om portalen Om portalen Mail til redaktionen Mail til redaktionen Føj til foretrukne Føj til foretrukne Administration Administration Søg på portalen
Søg

Få teksten læst op

Vandkampagnen

CO2-certifikat


Spørgsmål og svar

Spørg selv tandlægen


Spørgsmålsemner

Tænder
Tænderne (265)
Tandkødet (66)
Tandretning (200)
Misfarvning (65)
Tandskader (37)
Tandbørster og tandtråd (16)
Din mund (50)
Din mad og drikke (3)
Sundhed
Tænderne (5)
Tandkødet (1)
Tandretning (2)
Tandskader (1)
Tandbørster og tandtråd (2)
Din mund (34)
Din krop (1)
Din mad og drikke (6)
Ofte stillede spørgsmål
Tandkødsbetændelse
Ømme tandhalse
Hvor mange gange om dagen skal man børste tænder ?
Tidlig rokketand
Vanskeligt frembrud af visdomstand

Brune misfarvninger

Spørgsmål Hej jeg er 42 år og har fået medicin hver dag siden 2011, jeg har fundet ud af at mine fortænder er begyndt at blive brune fra tandkødet og lidt op på tanden, kan det skyldes medicinen ?? Eller hvad kommer de brunligt af ??

Svar Svar:

Hej Jesper.

Det er ikke umuligt.

Men det kan ikke siges med sikkerhed uden at kende medicinen, og hvordan misfarvningerne ser ud.

Du må en tur til tandlægen.

Med venlig hilsen

Indsendt af:   Jesper
Dato:   17. oktober 2016
Besvaret af:   Tandlæge Finn Larsen


Tilbage til oversigten


Sponsor 1 Sponsor 2 Sponsor 3